söndag 15 juni 2014

Söndagstips!! Östlinghs Inredning & Design i Lindome..

Gokväll fina bloggläsare..
 
Hoppas ni mår gott och njutit av en härlig ledig helg i det goa vädret...
Ni som följer oss på instagram vet att jag lovade er ett söndagstips.. och ännu har jag några minuter på mig innan det blir starten på en ny härlig vecka med nya utmaningar och inredningsuppdrag...
 
Häromdagen.. så sökte jag en lampa.. och en av mina kontakter hjälpte mig att komma i kontakt med David som är ägare till mitt söndagstips..
 
David var mycket snäll och åkte och öppnade upp sin verksamhet för mig trots att det var stängt.. det kallar jag service!!
David hade skickat mig en bild på lampan från hans lokal.. och bara på den bilden såg jag att det här är ett ställe helt i min smak!! så tog mig ner till Lindome igår mycket förväntansfull...
och det var en fantastisk lokal med fylld med galet massa vackra saker..
Två taklampor och ett bord fick följa med hem..
och mycket mer står på habegärs listan..
så David kommer inom kort få återbesök....
 
 
Busenkelt att hitta!! Avfarten Ikea Kållered.. tar ni av.. kör rakt fram i rondellen..
ta sen vänster mot Lindome.. rakt fram sen ligger det gamla spinneriet på högersida..
exakta adress finner ni längst ner i blogginlägget....
 
Nedan lite bilder på delar av Davids sortiment...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Ovan ser ni adress.. samt deras instagramkonto om ni vill följa och få del av alla nyheter och vad som händer hos Östlinghs..
Nu blir det kudden så man är utvilad för en härlig måndag.. hoppas ni alla får en skön start på veckan..
Må gott Ann-louise

1 kommentar:

Tante Mali sa...

Wow, fantastic place!!! Great! And your Italian love I share!!!
Have a wonderful time
Elisabeth