torsdag 22 maj 2014

Mor lilla mor...

På söndag får ni inte glömma av er älskade mamma på morsdag...eller ge era barn eller sambo/man en liten pik av vad just ni (mammor) vill bli bortskämda med. 

När jag var inne och jobbade igår, så sa Matilda till mig när vi satt och fikade:
Åh då ska du bli firad i helgen?
Jag  var som ett frågetecken och undrade frågande, vad då?
Morsdag sa hon.

Åh det blir ju första gången för mig att bli firad... lite speciellt ändå!
Väntar med spänning!!! 
Har blivit förvarnad att jag ska vara klar för avfärd kl 11, så något lurt har de allt kokat ihop här hemma...
 
Här kommer några tips till er som ännu inte köpt något till lilla mor...

 Tvål från Tokyo Milk 149 kr

Trädgårdsslang från Garden Glory 995 kr

 Vacker top 498 kr

 Fint armband från Loika 269 kr

 Smyckesbox från House doctor 498 kr

 Skärbrädor i trä från 198 kr

 Doftljus från 139 kr

 Läcker vas/kruka 398 kr

Menorca sandal298 kr

 Underbar parfym från Lollia 498 kr

Butiken är påfylld med massor av vackra blomster, vacker inredning, snygga kläder och skafferiet smakar ljuvligt...så jag kan lova att ni kommer hitta en perfekt present till mamma.


 Välkomna!

Kram Lina

Inga kommentarer: