fredag 28 mars 2014

Outfits och snart bloggrea..

Hej bloggvänner!

Då var det äntligen fredag igen, är det bara jag som tycker att veckorna rusar förbi? Och idag är det desutom sol och vårväder ute, kan inte bli annat än bra. Jag vill börja med att be om ursäkt för uteblivet inlägg förra fredagen, men vi hade så shoppingsugna kunder så var tvungen att hålla låda i butiken lite, det gillar vi!

Jag vet att Ann-Louise har lovat en bloggrea här och förstår att ni är lite nyfikna på att se vad som kommer vara med. Jag tjuvkikade lite på den innan och den ser väldigt lovande ut. Hon har dock inte hunnit sätta priser och mått på allt men kika in här i helgen eller början på nästa vecka så kan den ligga uppe här. Den som väntar på något gott...

Förra veckan fick vi drygt 20 lådor kläder. Så jag och Pernilla har fotat outfits hela morgonen här för att dela med oss lite av vad som kommit, så här kommer en bildbomb.


  Denna jumpsuit hoppade jag i med en gång när den kom. Väldigt snygg om ni frågar mig. Klä ner den med converse eller klä upp den med ett par klackar... 899:-
 Söta lilla Pernilla i en korallfärgad topp, 449:-
 Snygg topp i oversize modell, onesize, 449:- 
 Blå T-shirt i batikmönster, 499:-
Grå melerad t-shirt med peacemärke på ryggen, 398:-
 Persikafärgad t-shirt med vingar, 499:-
Bra bas t-shirt i grått, 449:-
 Vit skjortklänning, 699:- och innerjacka 999:-
Långklänning i batik, 699:-

Kläderna kommer inom kort fotas och kommer läggas upp på webbshopen! I morgon är det Josephine och Therese som tar hand om er. Ha en riktigt go helg och njut av vädret, det ska jag göra :)

Inga kommentarer: