onsdag 30 oktober 2013

Granar och sånt..


Hej alla läsare!!
 Denna vecka blev inte riktigt  som planerat det går magsjuka på barnens förskola...Så jag valde att hålla dom hemma. Tänkte!!  att man kan jobba ändå, gå till skogen och  plocka ris tex. Det kan man ju göra med barn.... men dock inga 10 kärror som jag behöver, det blev bara en. Vi fick mycket varm choklad alla fall.
Jag är i full gång med förberedelser inför mina vinter kvällar.
Jag har även börjat gör en "Ny Gran Variant" som  redan  kommer att finns till försäljning den 9 November  i Liared på deras underbart mysiga Julmarknad på Stora tegerhult
Så varm Välkomna dit om ni är intresserade av en gammal gedigen jul.

 Som sagt en "ny gran variant" kommer  gå att göra på kurserna... Här kommer lite inspiration till alternativa granar...









Jag fortsätter med mina julgranar,....fast att det bara är halloween. tidern går fort snart är vi där.
 Kramar Petra

Inga kommentarer: