söndag 16 juni 2013

Vinci`s Toaletter....

Det är Bloggtorka mina vänner.. Hemskt ledsen för detta!!
Har var och varannan kväll vart på väg och blogga.. Har ju hur mycket som helst att visa och berätta..
Men trots detta så har jag lyckats hitta på något annat istället...
Så är det väl ibland.. just nu längtar jag bara efter ledighet...
och det är inte långt borta.. =)
 
Tänkte ikväll visa en liten skymt av Vincis toaletter..
Fick uppdraget av grabbarna att pimpa till deras toaletter...
Grunderna var svart kakel på golv och väggar.. undantag en vägg var orange och i den andra var en vägg grön...
 
Så jag bestämde mig för att allt jag stoppar in få gå i dessa färger..
lamphavet fick även flytta in på toa, även sammetslängder, samt sidenblommor & ramar..
för att gå igen med det övriga i lokalen..
Har ni varit på Vinci och sett deras vakra menyer och vart uppmärksamma så är dessa fyllda med djur.. allt från noshörningar, elefanter mm...
Så det fick bli djurtema på toaletterna
 
 
 
 
Min fantastiska kontakt Daniel som har Hallbergs lampskärmar fick även denna gång styra upp mina egendesignade lampor på kort tid..Tack snälla för att ni alltid tar er tid med mina tokigheter som jag oxå alltid kommer med i sista sekund....
 
 
Spraya siden blommor går fin fint... men varning efter 8 burkar sprayfärg så blir man rätt groggy.. inget att rekommendera... =)
 
 
Som ni ser så har det gått åt lite spray färg... Djuren har jag köpt av Fina Anna som har Kurragömma.. sågat av på mitten och skruvat fast... även bakdelarna har kommit till användning...
Och fina Stinis har vart på plats och textat på dörrarna...
 
 
Kapa till mdf plattor, och borra hål för siden orkideer sen spraya dessa...
 
 
 
Dessa djuren känner ni säkert igen.. De var vi först med i stan.. Vi började för 3-4 års sedan.. och de är fortfarande lika populära... Finns mängder av olika modeller och storlekar...
Denna kostar 398kr... är svart som orginal.. men självklart lackar vi den i önskad kulör!!
 
 


Grabbarna brukar säga gå bananaz och ja det tycker jag allt att jag gjorde eller va säger ni..
Fin söndag kväll... må gott och en go ny vecka till er alla...

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Alldeles alldeles underbart galet kretivt och inspirerande på samma gång!!!!

Malin