måndag 27 maj 2013

Hemma hos familjen Carlström...

Ikväll blir det massvis av härliga inspirationsbilder!!
Från en fin Hjärterums kund..
Jag har tappat räkningen på hur många gånger vi har kört ut möbler & vackra ting till familjen Carlström...
För ett tag sedan fick jag ett mail från familjen att deras hem var med i magasinet Drömhem & trädgård nr 6
Jag leta som en tok efter detta magasin men verkade vara slut överallt...
Häromdagen fick jag alla bilder som var med i tidningen från familjen.. och det var sååå vackert allt, och så fint ljus... Så ville ju bara dela med mig till Er all denna inspiration.. och det fick jag här i går tillåtelse att göra...=)
Så håll tilLgodo och njut!!
Bilderna är tagna av Helene Bernstone
Och mycket av alla sakerna ni ser på bilderna kan ni beställa hos oss på Hjärterum...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ja visst bara vill man bara ha sommar och ledigt och börja grejja och fixa i trädgården!!.
fin måndagkväll till Er så länge...
 

Inga kommentarer: