onsdag 1 maj 2013

Armeringsjärn/nät


Hej på er!!!
Hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag.  Idag har gjort massa fina utomhus krukor i alla dess former, färger och storlekar...
Och allt är till beställningar och trädgårdskurser.
Har även fixat till stora delar av trädgården, skolat om plantor och målat  möbler.
Det är verkligen härligt när man får så där mycket gjort på en dag. Jag hann även med att  göra klätterstöd till min klematis av armerings nät.
Både armerings nät och järn är fantastisk bra material att använda sig i trädgården av. 

Dessa träd av armerings järn är ju så roliga, tänk en slingerstormhatt  klängande i dessa. Och det lovar ja er, att snarast finns det något liknande i vår trädgård.





Den här kojan av humle och armeringsjärn, blir ju den allra finaste indiankoja som jag har sett.
 Man kan  använde det till kanter på rabatter eller taket på en pergola.


 Ha en fortsatt skön 1 Maj, och så hälsar jag våren Välkommen!!
Kram Petra

Inga kommentarer: