onsdag 3 april 2013

trädgårdsinspiration!


Hej på er!!
Denna vecka håller jag på att rita  en 220kvm stor uteplats.
 Allt från matrealval av trädäck, räcken, krukor, växter, träd, häckar och dess placering. Ett jätte roligt projekt.
 På fredag skall jag på flera trädgårdsrådgivningar för att ge tips och råd och förslag på växter till trädgården/uteplatsen.
Nu när sommaren närmar sig blir man ju oerhört sugen på att fixa med trädgården. Vi fick ut vår grill i helgen, såå häärligt..
Behöver du hjälp för att komma igång kontakta mig. info@petrahallberg

 Här kommer bilder som jag hoppas kommer att inspirera dej till din uteplats/trädgård.
Det är en salig blandning av bilder och gör som jag, ta godbitarna och sätter ihop till något eget och forma det så att det passar din trädgård.


 Bruna toner....det blir ett varmt uttryck och ger en lugn känsla.





 Textilier är oxå något som är bra att använda sig av om man vill ha en mysigare uttryck.

Det här sättet att odla på är ju både vackert och snyggt... Jag gillar verkligen när man kan slå två flugor i en smäll.
Tack för mig denna gång. Ha en skön onsdag!
Kram Petra



Inga kommentarer: