söndag 7 april 2013

Söndagstankar...

...efter en helt fantastisk söndag med vackert väder, grillning, promenad och vårkänslor...
blir det nu att ta söndagkväll.

Vad har ni gjort en vacker vårdag som denna?

Nu vill jag bara att det ska bli lite varmare så att man kan börja påta i jorden och börja fixa med vår köksträdgård
...den ska bli färdig nu i vår har jag tänkt...så nu sitter jag här med flera trädgårdstidningar framför mig och söker inspiration till detta framtida projekt. 
Ska bli så härligt att se sen när det växer...längtar verkligen till trädgårdstiden är här.
 Nedan ser ni några inspirationsbilder som jag fastnade för
 
  alla dessa sallader som är så gott tillsammans

 och alla sorters lök...

 ...och kålen


Hittade även en rolig ide för namnetiketter på det man har satt i jorden, gamla hederliga klädnypor i trä,enkelt men ändå så fint...

 

 Orkar ni inte vänta tills era kryddor och blommor kommer upp från jorden har vi massvis av ljuvliga kryddor i butiken,
 rosmarin, timjan, lavendel både på stam och buske från 59 kr. 
För er som är mer sugna på blommor finns det både 
Lavendel, Ljuvliga Liljor, Bellisar och Fantastiska Ranunklar från 39 kr...
...kom förbi och njut av våren i veckan

Kram Lina













Inga kommentarer: