tisdag 20 november 2012

Vilken kväll...Vilken succé

Oj vilken kväll...vilken succé det blev.

Måste erkänna att vi var allt lite stressade idag, tror aldrig jag har klätt lampor i mjuken i sådan hastighet, eller skapat adventsljusstakar i ett sådant tempo...men kul var det, och bra blev det och vi blev klara i tid, fast att det bara var några minuter tillgodo.

ÅÅh klockan 17.00 slog vi upp portarna till ett julinspirerat Hjärterum, hur vi har tolkat julen 2012. ÅÅÅh det var kö, alltid lika roligt att ni kunder beger er ut i kvällen för att inspireras av vårt jobb. Närmare 500 nyfikna kunder trängdes inne hos oss ikväll, hoppas att ni kunde njuta av julen  både inne och utomhus trots att det var lite trångt. Ja, denna jul har Sandwalls plats även fått sig en rejäl dos av julkänsla.
Bjuder här på lite bilder från butiken, mer kommer under veckan.

Vackra adventsljusstakar 449 kr, vill ni ha något speciellt, säg bara till så löser vi det efter era egna önskemål
Denna söta uggla blev en storsäljare som vi trodde, faktiskt redan slut, men lugn vi har flera uggleallternativ.
Vackra djur från by nord 129 kr, finns älg, ren, varg, igelkott, hare m.m perfekt som dekoration till krubban eller som här på ljus.



Nu finns äntligen dessa underbara djurtavlor att beskåda och köpa hos oss, finns både i canvastryck för 
498 kr och i vackra vintage ramar för 1395 kr.

även denna ren har fått flytta hem till er kunder under kvällen.

Hoppas att ni alla fick smaka av det goda vi bjöd på , glögg, lussebullar och pepparkaka/ädelostkräm och vår goda fudge, var det någon som älskade den, finns den självklart att köpa hos oss. 

Jag hoppas också att ni även fick med er lite fin julstämning hem i er hjärterum påse,  eller annars kanske i ert sinne. 

Å ni som inte hann in idag vi har öppet som vanligt nu i veckan 
10-18 på vardagar och lördag 10-16
Välkomna!

God natt kram
Lina




3 kommentarer:

LillyDorotea sa...

Stort tack för en jättemysig kväll, nu har julkänslan infunnit sig :)och jag är såå nöjd med min lilla uggla och min kyrkljus jag fick med mig hem :)Nu hoppas jag på storvinst också ;)Ha en fortsatt fin dag!

Åsa

Unknown sa...

Klart det blir succe när ni är i farten! Ni är ju bara fööör duktiga! Massa kramar från Jessica i Trollhättan

Hjärterum sa...

tack snälla Åsa & Jessica..