söndag 21 oktober 2012

The Factory part 2...

 
 
Vilken fantastisk respons gårdagens inlägg fick.. Verligen skoj..
 Redan minst 2500 personer som spanat in det.. Kul att ni gillar vad vi gjort.. Och är så generösa med fin feedback både här på bloggen & Facebook det värmer verkligen!!!
 
Igår fick ni hålla tillgodo med mina egen tagna bilder... Men idag bjuds det på proffsfoton!!
Fotograf Ulrika Göransson var förbi The Factory för några veckor sedan och tog massa fina bilder..
 
 
 
Entren...
Tapet framtagen speciellt för The Factory av Mr Perswall
 
 

 
Fototapet Andrew Martin...
 
 
Fastnar ni för lampor, textil och ja allt annat som ni ser här och som finns på The Factory..
Så kommer allt från oss på Hjärterum... En hel del saker är unika.. Och finns bara i det ex som står på The Factory men vi kan ta fram likvärdiga möbler & lampor...
 
 
Bara älskar den korrigerade plåten!!
 
 
 
 
Specialframtagen tapet levererad av Mr Perswall...
 
 
 
 
 
 
 
Baren var befintlig men var helt i ek.. valde att måla den vit.. och sätta kakel längst väggarna....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Porslinet är så vackert som passar perfekt in i stilen...
 
 
 
 
Det var allt från detta uppdrag..
Kan berätta att igår fick jag klartecken på ytterligare ett stort projekt här i Borås som ska stå klart i början av året...
Behöver jag säga att jag älskar mitt kreativ jobb...
 
Önskar er en riktigt fin söndagkväll
 
kram Ann-louise


9 kommentarer:

Madeleine sa...

Sååå fint! Coolt, trendigt, kul, fyndigt, härligt! Ni förtjänar positiv feedback och beröm för ett bra jobb! Keep up the good work!! :)

Hjärterum sa...

Gokväll Madeleine.. tusen tusen tack för fina fina ord!! det är det som gör att man får ny energi till nya jobb.. så tack fina! mvh Ann-louise

Anonym sa...

Du är underbart duktig! :) Ska bli spännande att se nästa projekt.

Tina Hammarstrand sa...

Jösses vad snyggt. Helt underbart. Fan va duktigt du är om jag får använda kraftuttryck.....
Kram Tina.

Anita sa...

Helt underbart!! Sån resturang vill jag oxå ha möjlighet att besöka, syndatt ni finns så "avlägset" - det är ju så många mil från Storuman till er. Är maten lika bra som inredning så är det bara att gratulera till kommande utmärkelser.

Ewa`s Galleri sa...

Fantastiskt fint varje detalj perfekt
Där vill jag vara

Hjärterum sa...

miljarders tack för att ni delar med er till mig..=) glad som tusan blir jag!!! kul att ni gillar det.. stor kram

Anonym sa...

Så skitsnyggt!!! WoW SäGeR jAG!!! Måste dit och äta den dagen jag ska till Malmö.

Ni är bäst

Linda från Dalarna

Emma sa...

Jätteinspirerande! Vi kommer renovera vår restaurang med många av dina bilder i bakhuvude! Din stil är fin rakt igenom!

Emma/Smögen