måndag 20 februari 2012

Fina fina Erbjudanden vecka 8 i Butiken!!!


Gokväll några fynd sugna bloggisar??

Fick ett litet ryck här i går, jag & pappsen rev ner en vägg i butiken igår.. den har vart lite dumt placerad nu efter att vi flyttade entren... Och då jag inte vart nöjd med vår omskyltning efter Julen...

Så nu denna vecka ska det stökas till rejält för att göra Nytt och fylla på med nytt och framförallt göra allt för att det ska bli lite yta och lite lugn bland alla vackra ting...
När till och med jag tycker att de är nycket saker då ä de mycket saker... =)

Hade en skön dam som kom in i entren och hennes första kommentar var idag "har ni slutat med heminredning??"
ja visste inte vad jag skulle säga då det är sprängfullt med "heminredning! =)
men hon såg bara alla kläder sa hon...
Och några andra söta kunder som jag ursäkta mig för kaoset jag skapat.. tyckte inte de var alls kaos utan fick så värmande ord att de spelar ingen roll hur det ser ut..för det är ändå den vackraste butiken...
ett annat par.. sa " åh de känns som att vara i Frankrike...

Det är ljust att lyssna på Er kunder när ni är i butiken som jag snappar upp vad som gillas och vad jag kan förbättra...


Ovan är Mynthe serien från Ib Laursen denna härliga gröna färg kör vi 50% på denna vecka fram till lördag..
tallrikar, muggar, koppar, kannor, vispskålar, bakformar mm


Även fin fint erbjudande denna vecka i butiken fram till lördag!!
50% på hela sortimentet från Pip studio... porslin, frotte, överkast, påslakan, kuddar morgonrockar mm


vackra volangkuddar finns i vitt, grått & svart nu 50% ordp 298kr


Vårens kläder strömmar in så nu kör vi slutspurtrea denna vecka med 50-70% på alla höstens och vinterns kläder, scarfar, mössor mm


Vi har lite skor & tofflor kvar från Shepherd dessa kör vi nu 70% på då det är utplockat mellan modeller och storlekar....



Så ja jag hoppas få se Er i butiken... och förvarnar här att lite kaos kan de allt vara under veckan.. men som sagt kompenserar med fina Erbjudanden...

Nu blir de tidig kudde, har vart jobb hela helgen... lägenheten i Göteborg som jag nämnt la jag de sista 12 timmars kärlek på i Lördags... och de blev så bra!! fick så sött sms här nu att första gången hon är stolt över sin lägenhet och att det är mitt verk... och att hon är sååå nöjd...
ja visst värmer de gott....

och då är de helt okej med för lite sömn...=)

imorgon blir tidigt upp för inköp av Culture...

Men vi ses 10 i butiken..

Välkommen....


1 kommentar:

Unknown sa...

Blir till att fjäska med sambon i eftermiddag så han kan köra ner mig till stan;-)