onsdag 31 augusti 2011

Shopping runda i storstan...


 Idag började dagen med att vi iordningställde det sista på Västergårdens monter..
Efter det begav vi oss in mot staden för en lunch i det vackra sommarvädret och besök av några av våra favoriter..
Ovan ser ni ett urläckert bord från Nk hem.. Hade gärna fått följa med hem.. men prislappen sa att.. det får min snickare göra ett åt mig!

Sen har jag vid de senaste inköpen hos olsson & jensen haft en manlig konkurent på just de unika saker jag velat ha.. innehavaren till Dusty Deco här i stockholm.. så kände att vi var tvunga att ta oss tid för ett besök i hans butik.. och resultatet blev att jag insåg och blev faschinerad av hur olika vi väljer att skylta och arbeta med samma ting...och känner på mig att imorgon 9.30 så står han där redo att vilja norpa det jag vill ha... först till kvarn!!...=)

Vi gjorde även ett besök på anrika Årstiden.. som vi nu uppmärksammade att de även har klädförsäljning..flera mysiga märken... Självklart gjorde vi ett stop på absoluta favoriten Mathilde.. som kanske idag inte bjöd på va de brukar.. men som butiksägare vet man att denna tid på året är en liten "klämperiod" innan alla nya vackra höstnyheter anländer...

Shoppingen fortsatte och avslutades med en middag på hotellet... Ikväll har vi tillbringat tiden på hotellrummet... planerat för morgon dagens inköp samt knåpat ihop en kommande text för Hitta hem om just höstens trender...

nedan bild från Årstiden...


 Imorgon gäller det kl 9.30 slår portarna upp till formex..
Med tanke på vårt monterbygge har vi redan hunnit tjuvkika på allt som komma skall.. så vi känner oss extra taggade  för att shoppa loss imorgon..
Självklart bjuder vi imorgon på bilder på lite av vad som shoppats under dagen...

Och sen inte att förglömma imorgon presenteras den lycklige vinnaren av presentkortet hos oss på hjärterum till ett värde av 3000kr.. så håll utkik.. men de blir sent... närmare midnatt...=)

 Gonatt så länge från oss...=)





1 kommentar:

Laura sa...

Hoppas att du vann kapplöpningen imorse vännen!
Ses på lördag!
Kram Pia