onsdag 29 juni 2011

TorsdagsErbjudande!!!



Gokväll alla Goingar!!

Hoppas ni har det allelles galet bra i det fantastiska vädret....

Imorgon startar Borås stads populära Sommartorsdagar..

Glada medmänniskor samlas i stan äter & dricker gott, umgås, shoppar, lyssnar på bra musik.. dansar loss i stadsparken.. och bara njuter..

Och om vi får lika bra väder imorgon tror jag premiären blir en succse..

Åh så har vi September som drar en massa publik...

Ska bli riktigt roligt att jobba till 21.00 för det är ljust till 21.00 Som vi alla butiker håller öppet för er kunder...


Mig finner ni på Greta & Anna.. Lina & Marie tar hand om Er på Hjärterum...



Vet ju att jag utlovade ett fint erbjudande för bara Er bloggläsare..

Men så kom Borås Tidning in och sålde på mig vansinnigt billiga annonser så kunde inte motså.. Så nu blir erbjudandet till Alla men för att kompensera er så kommer jag resterande Torsdagar presentera erbjudandet redan här på bloggen tisdagkvällar.. så får ni ta del av erbjudandet före alla andra redan på onsdagen om ni bara säger bloggrabatt... låter det som en bra deal!?... hoppas så ...=)



Imorgon Erbjuder vi 25% på alla möbler i butiken.. finns sååå mycket vackert, unika matsalsbord, skänkar, vitrinskåp, pallar från Frankrike.. kyrkbänkar, vitmåalde köksoffor, sköna fotöljer, vackra sängar & sänggavla, tallrikshyllor mm... ja massa fint helt enkelt och nu 25% på allt som finns i butiken...


På Greta & Anna kommer vi oxå ha ett nytt erbjudande varje Sommartorsdag imorgon har vi 50% på alla sköna frotte handdukar från Esprit och även 50% på alla matchande ljuslyktor.. och som om det inte skulle räcka ger vi 50% på alla våra jeans, byxor & shorts

Så jag hoppas ni kommer ner till stan och njuter av festligheten som bjuds.. och tar Er tid och tittar in hos oss.. de skulle göra oss sååå glada..


Må gott alla och en riktigt stor Gonatt kram på Er alla... =)



Inga kommentarer: