torsdag 9 december 2010

Inspirations & inköpsresa...

Mitt i allt Julstök har jag bestämt mig för att åka till Köpenhamn, för att söka inspiration och köpa in varor till vårens nya butik... lovar att fota massor och dela med mig...

dessa gamla glasburkar säljer vi i butiken.. ställningen nedan, fylld med glasburkar får tomten gärna komma hem till mig med... =)

eller jag skulle bli lika glad för denna vackra ljusstake....

I dagarna fick vi hem två otroligt vackra skänkar som nedan... den ena med emaljskyltar från ett gammalt apotek... vet inte om jag vågar ställa in den i butiken.. vissa saker vill man bara inte slita sig ifrån... =)

3 kommentarer:

tindra lite mera sa...

Hej,jag hittade hit av en slump,letade soffa på locket och då var det en länk till eran butik och därifrån en länk till eran underbara blogg!
Så otroligt mycket fint!!!!
På min blogg har jag en utlottning,välkommen in!
Katarina

Hjärterum sa...

Hej Katarina kul att du hitta hit! och att du gilla det värmer.. nu ska jag titta in på din blogg... tack för kommentaren.. kram

Anonym sa...

Angående apoteksskänkar. Mått? Pris?

Svar till annapapphammar@hotmail.com

Tack