onsdag 26 maj 2010

Idag har vi haft ett mkt roligt uppdrag på Högskolan en stor tillställning äger ikväll rum.. så vi har dekorerat utsidan, entren, sällskaps/matsalsrum mm med tyger,blommor ballonger mm...





















vår Marie har gjort flera tackbuketter som ska ges bort under kvällen...







Sen leverade min söta mor såå vackra bakverk idag... våra bakformar har blivit en succse så roligt.. men en av anledningarna är nog att ni kan se hur fint det kan bli!! och sen är de ju så vackra att bara ha ståendes som dekoration i köket!! ljust nu är nästan alla slut..
Så vill ni ge mor en på söndag får ni skynda.. Men på fyllnad kommer nästa vecka och då kommer de 5-6 ny modeller....









Precis hemkommen och här sprang det runt fullt med hantverkare.. det börjar arta sig så snart kan jag visa lite inspiration hemifrån...imorgon visar jag lite bilder på tips på gåvor till våra kära mödrar!!!... kram så länge

4 kommentarer:

Arja sa...

Hej på er! Åh, vad glad jag blev när jag upptäckte att ni även har en blogg. Varje gång jag är nere i stan går jag in i eran underbara butik. Finns så mycket fina saker man bara vill ha! Och alltid handlar man något hihihi,
men nu tänker jag även följa er på bloggen!!

Hjärterum sa...

Hej Arja...
åh vad glada vi blir av din kommentar & komplimang..det värmer... ha en riktigt skön helg...

Anonym sa...

Oh vad fina saker!!

Väldigt inspirerande inför vårt bygge i fjällen https://anderstam.com/hus/faxfjall

Anonym sa...

Anderstam!