torsdag 10 december 2009

Idag torsdag har jag & Lina tillbringat i en otroligt vacker villa... där vi fått fria händer av kunden med att iordningställa hall, kök, vardagsrum & tv-rum så otroligt smickrande & roligt.. efter nyår ska vi fortsätta med några av de andra rummen... så fortsättning följer... fick tillstånd av vår kund att lägga ut lite bilder på vad vi styrt upp under dagen... I butiken har det idag kommit nya varor från Ib laursen , miljögården, och våra populära emalj skyltar... allt kommer vara påfyllt fram till helgen... i helgen är det Lina, Liselott & Marie som kommer ta hand om er för jag själv tar mig 3 välförtjänta lediga dagar tillsammans med mina vänninor & gör Malmö... så jag önskar er en riktigt härlig helg... KRAM...


















































1 kommentar:

Anonym sa...

Ooh så vackert!!!